Ruang Pendaftaran anda




(PENDAFTARAN BUKA SETIAP HARI 8am-11:59pm)

1)Buat pembayaran ke salah satu akaun syarikat di bawah:

Terima kasih kerana berminat untuk mendaftar, FlexiEloadGROUP menyediakan pakej untuk anda sertai. Anda boleh melihat kelebihan setiap pakej di bahagian pakej pendaftaran dan anda boleh memilih pakej berdasarkan kemampuan anda. Anda dinasihatkan supaya membuat keputusan yang muktamad sebelum mendaftar.

Cara pendaftaran:

  1. Pilih pakej yang anda inginkan. (klik sini)
  2. Baca dan bersetuju dengan syarat di bawah.
  3. Buat pembayaran yuran pendaftaran.
  4. Sms format pendaftaran kepada 014-9049 761
  5. Selesai, serve akan menghantar ID anda melalui sms dalam tempoh 1 jam.

Baiklah, jika anda sudah bersedia untuk mendaftar, sila baca syarat-syarat dibawah dahulu.
Untuk menjadi agen FlexiEloadGROUP, saya bersetuju dengan syarat-syarat di bawah:
  • Saya faham bahawa FlexiEloadGROUP merupakan General Manager sah yang berdaftar dengan a&aMOBILE dan diberi kuasa  untuk mendaftarkan agen dibawahnya.
  • Saya setuju bahawa FlexiEloadGROUP tidak akan bertanggungjawab jika saya mengalami kerugian samaada dalam perniagaan topup ataupun dengan syarikat a&aMOBILE.
  • Saya setuju untuk membuat pembayaran seperti yang di tetapkan. Yuran pendaftaran sekali seumur hidup.
  • Saya bersetuju tidak akan menggunakan nombor yang telah ditukar servis kepada syarikat telekomunikasi yang lain(converted number). (Cth: Pada asalnya no maxis tetapi telah ditukar kepada digi)
  • Saya dengan sukarela menyertai a&aMOBILE setelah memahami dan menimbang secara matang.
  • Saya sedar bahawa keahlian saya di a&aMOBILE akan disekat sekiranya saya melanggar syarat-syarat di atas.
  • Saya berjanji akan mematuhi semua peraturan yang ditetapkan oleh admin FlexiEloadGROUP dan a&aMOBILE dansedia bertanggungjawab jika mengingkarinya. Saya menyedari bahwa peraturan-peraturan tersebut dibuat demi keselamatan saya dan semua agen website ini.

Bayaran Yuran Pendaftaran: 
TERHAD 5 ORG SAHAJA
General Manager (GM)= RM300 33.00 SAHAJA   
Manager = RM250   RM150   29.99  SHJ 
AssistantManager(AM) =RM99.99   30 
Master (M) = 25
Dealer  (D) = RM20   
Agen (A) = RM20
Retail = RM20
First Retail (FR)= RM10
Second Retail (SR) =RM10
Third Retail (TR) = RM6
*yuran pendaftaran tidak termasuk modal jual topup.

Bayaran (Bank In)
  
CIMB No Akaun: 03040010033055
Atas Nama: BENZMOBILE
SIMPAM setiap RESIT BANK IN selama-lamaNYA


atau
Maybank No Akaun: 553056010247
Atas Nama: BENZMOBILE
SIMPAM setiap RESIT BANK IN selama-lamaNYA
atau
No Akaun: 03054020425937
Nama: ADAM HADZRIQ ROZLAN

SIMPAM setiap RESIT BANK IN selama-lamaNYA



(2)Selepas melakukan pembayaran, sila sms TAIP:


Taip PENDAFTARAN BARU/NAMA/alamat rumah/hp no untuk didaftar sebagai Eload/BANK/TARIKH/MASA/JUMLAH 
dan hantar ke no server
Contoh: anda bankin duit RM50 di CIMB bank pada 10/10/2010 jam 11.30am
(3)Taip PENDAFTARAN BARU.mohammad ali/perak ipoh/0128899898/CIMB.10/10/2010.1130am.RM50. 
dan 
(4)hantar ke no server - 014-9049761 (adMIN)
atau 
EMAIL kami-click
(PENDAFTARAN BUKA SETIAP HARI 8am-11:59pm)
*boleh guna huruf besar atau kecil

(5)Pendaftaran akan diproses dalam 1jam
(6)akan terima sms panduan dan tutorial selepas didaftar.


NAMA=NAME PERNUH ANDA
HP NO utk DAFTAR=  hanya NO PREPAID MAXIS/DIGI/CELCOM shj
BANK/TARIKH/MASA/JUMLAH RM=Ikut RESIT BANK IN(SEMUA SIMPAN SELAMA2NYA)




PENAFIAN: Flexieloadgroup.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab atas mana-mana kehilangan data di laman web ini dan kerugian/kecurian/hacker yang anda alami semasa menjalankan perniagaan topup di Flexieloadgroup.blogspot.com/aamobile topup/srreload.com. .